top of page

Pakej Lengkap Sewa Dewan di Dewan Sapura @ The Mines, Seri Kembangan

Bersempena dengan pelantikan syarikat kami IZREKA CATERER & WEDDING PLANNER sebagai salah satu panel untuk Dewan Sapura @TheMines, Seri Kembangan, pihak kami sedang melancarkan satu PROMOSI KHAS "Pakej Lengkap Majlis Perkahwinan Di Dewan Sapura" untuk Tahun 2016 ini.


Surat Perlantikan Syarikat Kami sebagai Panel Di Dewan Sapura

Pakej Lengkap Majlis Perkahwinan di Dewan Sapura yang kami sedang tawarkan ini meliputi semua Pakej Perkhidmatan yang diperlukan dalam sesebuah Majlis Perkahwinan. Ia merangkumi:

1) Sewa Dewan Sapura yang berkeluasan 11,000 kaki persegi dan boleh memuatkan 700 hingga 800 pax dalam satu-satu masa. Juga disediakan Bilik Solat (L&P) dan Bilik Persiapan Pengantin

2) Peralatan Kerusi Meja

- 50 Meja Bulat (10 seater)

- 500 Kerusi Banquet bersarung & beriben

- 2 set Buffet Table siap decor

- 1 set Meja Makan Beradab siap decor

- 2 set Meja Hadiah siap skirting

- 1 Meja Kek siap decor

3) Perkhidmatan Andaman

- 1 sessi Makeup Sanding

- Sepasang Busana Pengantin Lelaki & Perempuan

4) Perkhidmatan Dekorasi Pelamin Dewan

- termasuk 6 Walkway, Arch & Red Carpet

5) Perkhidmatan Fotografer

- 1 Story Album 8"x24"

- 1 Photobook 6"x12"

- 1 Thumbdrive (unlimited pic)- Outdoor Session Photography6) Deejay & P.A. Sistem

7) Perkhidmatan Katering untuk 1,000 PAX

- rujuk menu dalam flyers

Pihak Dewan Sapura juga telah banyak mempertimbangkan kemudahan-kemudahan fasiliti tambahan yang pernah kami mohon sejak kami berjaya menguruskan Majlis Perkahwinan Selebriti Terkenal SAM BUNKFACE di dewan ini pada April tahun lalu.


Antara fasiliti tambahan yang diberikan berbanding sebelumnya ialah Bilik Kemudahan Istirehat Keluarga Pengantin atau Bilik Persiapan Pengantin. Lain-lain ialah penggunaan ruang lobi yang besar dan luas, Bilik Solat Lelaki & Wanita, penggunaan Jetty untuk merakam gambar kenangan, kemudahan tempat letak kereta percuma untuk tetamu, kemudahan parking khas untuk keluarga pengantin dan tetamu VIP.


Hubungi kami segera di talian 014-263 8781 & 019-339 4227 untuk temujanji melawat keadaan Dewan atau terus membuat booking tempahan Dewan (tertakluk kepada kekosongan semasa). Dan harga TAWARAN HARGA HEBAT ini hanya dapat anda perolehi sekiranya menggunakan perkhidmatan Izreka Caterer & Wedding Planner sebagai Pengaturcara Rasmi Majlis Perkahwinan Anda.

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page